vendredi 30 octobre 2009

Individualitate

Cand spun individualitate ma gandesc la tot ceea ce te face, intr-un fel sau altul, diferit de ceilalti.

De curand m-am intrebat cum te percep ceilalti in relatia de cuplu; ceilalti insemnand acei prieteni comuni care va cunosc pe amandoi si care isi petrec destul timp cu voi incat sa stie cum ati reactiona singuri si cum reactionati ca si cuplu.

Eu fac parte dintre cei care percep cuplul si nu personalitatile partenerilor.

Dar oare cum ar trebui sa fie?
Riscul mare este sa te obisnuiesti cu acele persoane ca si cuplu si cand ei nu mai sunt impreuna sa iti pui intrebari de genul celor pe care mi le-am pus eu :D, sau relatia cu cel care ti-a fost foarte bun prieten sa se schimbe tocmai pentru ca nu-l mai percepi pe el, ci pe el cu un partener, si prin urmare sa crezi ca s-a schimbat.

Oare chiar se pierd personalitatile la exterior?
In interiorul cuplului nu cred ca se pune problema chiar daca evoluezi/ cresti/inveti/ te conturezi alaturi de celalalt, pentru ca pana la urma asta este unul din motivele pentru care, poate, inca mai exista cuplul.

Well, nu stiu cum ar trebui sa fie, eu asa am facut. Acum uitandu-ma in spate si constientizand asta tind sa cred ca a fost o greseala, si pe viitor voi incerca sa vad persoana.